Tuesday 19 December 2017

Forex handel journal kalkylblad


Ett Excel-baserat Forex Trading Journal-kalkylblad. för alla valutahandlare Spåra ditt resultat för alla 8220Currency Pairs8221, plus (7) ytterligare (anpassningsbara) spårningskategorier. Unikt visad layout och enkel att använda 8211 även för grundläggande Excel-användare. Spåra och analysera både PampL och PIPS 8220At-a-Glance8221 bild av all prestationsstatistik. TJS Hemmeny 8211 Alla ark är snyggt organiserade efter kategori. Investera i ditt Forex trading-företag Börja spåra dina affärer idag Komplett paket, engångsavgift, ett lågt pris Gratis obegränsat stöd Köp TJS Elite gt Forex 8211 99The4xJournal-programvaran gör att du kan journalisera dina valutahandlare. Vissa funktioner inkluderar: Notering för varje valutapar du handlar. Möjligheten att infoga och lagra dina skärmdumpar med noteringar om den specifika handeln. Sätt i observerade eller återprovade handelsskärmbilder och anteckningar. Möjligheten att infoga och lagra dina inspelade handelsfilmer. Håll koll på pips vunna eller förlorade, tid och datum, tid i handel och handelsstrategi som används. Visa på din iPad, iPhone och iPod Touch. Importera affärer från DealerBroker-rapporterna. (Kräver Microsoft Excel eller kalkylprogram. Ladda ner mall på supportsidan) Möjligheten att spara dina diagramsidor som PDF-filer till en mentorterare eller handelspartner. (PDF-skapande programvara kan behövas. Med Windows 10, skriv ut din handel och välj Microsoft Print to PDF-alternativ.) Spara strategier eller hjälpanvisningar för att hänvisa till senare. Billigt köpeskilling, och inga månatliga avgifter. Dina journalposter lagras lokalt på din dator, inte på en webbplats där hackare kan se dem. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, så spelar du nog bara spel. Kommentarer är stängda. The4xJournal Översikt innehåll Copyright copy2017 The4xJournalTrading Journalsexempel (Excel-kalkylblad) Handelsjournalsexempel (Excel-kalkylblad) Tack: 2.262, 2.340 mottagna Jag hoppas att detta inte är ledigt, men det finns också en webbplats som heter Trading Journal Spreadsheet Log gt Stock - Forex - Futures - Alternativ Killen har gjort olika spreadsheet tidningar för aktier, terminer, optioner etc. Det har alla normala inmatningskriterier samt områden för kommentarer. Det kommer att plotta en kapitalkurva och ge vinst mot förlustdata etc. Jag köpte faktiskt futuresversionen för länge sedan och använde inte den. Jag tror att det faktum att jag inte använde det är en av anledningarna till att jag inte har lyckats. Jag planerar att ändra det. Jag bifogade också ett skärmdump. Åh, det är mindre än 50. Jag är inte associerad med företaget på något sätt. Senast redigerad av DavidR 31 januari 2010 kl. 03:53. Orsak: Stavning Tack: 10 Givet, 9 Mottagen Hej allt. Jag drog nyligen något av hyllan och dammade bort det. Det här var en del av någonting jag jobbade på ett tag tillbaka och jag behöver lite hjälp. Det här är bra om någon kan använda den och för mig att ha olika diagram upp är det som gör det här intressant. Hur som helst är detta upprättat för forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och värdet för varje handel måste ändras till 12.50 istället är det på en för forex. Hej alla. Jag drog nyligen något av hyllan och dammade bort det. Det här var en del av någonting jag jobbade på ett tag tillbaka och jag behöver lite hjälp. Det här är bra om någon kan använda den och för mig att ha olika diagram upp är det som gör det här intressant. Hur som helst är detta upprättat för forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och värdet för varje handel måste ändras till 12.50 istället är det på en för forex. Dont handla på detta sätt, men för att ändra arkvärden till 12,5 gå till Datablad och ändra cell T6 till PointPip-värdet du behöver - jag föreslår 50 för ES och ändra din faktor för decimaler till noll. En sak att notera finns det ingen redovisning av provisioner i detta blad - det här är viktigt. Esp om du börjar handla flera kontrakt - det kommer att minska vinsten som jag skulle föreslå. Mest Trading Journal Template Anställd Jul 2014 Status: Medlem 309 Inlägg Jag sökte en handelsdagbok online ett tag tillbaka, men kunde inte hitta något som passade mig . Så istället gjorde jag en egen tidskrift i excel. Det var det bästa jag någonsin gjort för att förbättra min handel. Jag har utvecklat ett helt handelssystem från början helt och hållet baserat på den tidskriften och använder excel till forskning och utvecklar nya idéer också. Mitt råd är inte att bry sig om att försöka hitta en mall eftersom det förmodligen inte passar din handel ändå. Bygg dig själv något från början. Detta är några av de saker jag har i min tidskrift: 1) Handelsplan Varför handlar jag Vad vill jag uppnå Hur ska jag uppnå detta Trading Psychology and Trading påminnelser Mitt system skrivs ut steg för steg 2) Arbetsblad Detta är där jag crunch nummer enligt mitt system 3) Grafer Jag har utvecklat en massa grafiska indikatorer baserat på mitt system 4) Trade Journal Här är jag registrerar information om varje handel inklusive - Konto Balans Valutapar KöpSälj Pris köpt eller sålt på Pip kostnad Lotstorlek Ta vinst i pips, dollar och konto Stopp förlust i pips, dollar och konto Risk för belöningsförhållande Resultat av varje handel, t. ex. ta vinstslags eller stoppförlust träffas Drawdown. plus några andra saker som är baserade på mitt system 5) Resultat Här redovisar jag mina veckovisa resultat inklusive - Antal branscher Antal vinster Veckovis Vinn Vinna Veckoprojekt Veckovinst Plus alla medelvärden hittills. Alla mina resultat är plottade på grafer så jag kan visuellt se var min handel är på. Jag sökte efter en handelsdagbok på nätet ett tag tillbaka, men kunde inte hitta något som passade mig. Så istället gjorde jag en egen tidskrift i excel. Det var det bästa jag någonsin gjort för att förbättra min handel. Jag har utvecklat ett helt handelssystem från början helt och hållet baserat på den tidskriften och använder excel till forskning och utvecklar nya idéer också. Mitt råd är inte att bry sig om att försöka hitta en mall eftersom det förmodligen inte passar din handel ändå. Bygg dig själv något från början. Detta är några av de saker jag har i min tidskrift: 1) Handelsplan. Bra information Zondervan Jag kommer att ta hänsyn till det, jag menar inte att du buggar men utan chans har du några bilder. inte bara för mig, men för andra nybörjare, om de kommer in och kolla på den här tråden. Om inte, är det bra att de uppgifter du lämnat till oss i din Handelsdagbok är tillräckligt bra. Tack så mycket för delningen. Detta är några av de saker jag har i min tidskrift: 1) Handelsplan Varför handlar jag Vad vill jag uppnå Hur ska jag uppnå detta Trading Psychology and Trading påminnelser Mitt system skrivs ut steg för steg 2) Arbetsblad Detta är där jag crunch nummer enligt mitt system 3) Grafer Jag har utvecklat en massa grafiska indikatorer baserat på mitt system 4) Trade Journal Här är jag registrerar information om varje handel inklusive - Konto Balans Valutapar KöpSälj Pris köpt eller sålt på Pip Kostnad Lotstorlek Ta. Jag letar fortfarande efter en lösning utanför Excel. Mitt handelsverktyg är byggt med Excel, men jag vill fånga huvudsakligen diagram och kommentarer. Exakt inmatningsdata är inte riktigt viktigt för mig just nu, men logiken bakom inmatningen Avsluta och fel är det jag letar efter Bra punkt arjfca, jag håller med dig med bilder och kommentarer, som jag tror det behövs på något sätt, för framtiden referens om hur marknaden svarade på quotXquot typ av händelse. Samt signaler eller vad har du. Men jag tror att genom att hålla en tidskrift och hålla reda på vinner och förlorar ger du en ganska bra bild av att hålla dig själv ansvarig för de mål du försöker åstadkomma. Dont få mig jag vet att med handel ibland kan det vara ologiskt att ha mål eftersom marknaden kan göra nästan vad som helst som helst. Men i det här. Mycket logiskt och systematiskt tillvägagångssätt Grattis igen Gott Nytt År. Om inte för sent till Martin, är det skapat runt mitt eget och speciella behov så svårt att installera på ett annat system Behöver du speciell betald DLL för att skicka data till Interactive Broker Nedd Global Variable dll för att fånga och kopiera datadata mellan Multicharts och Excel Behöver du ställa in specifika katalog Så mycket att göra för en nybörjare kodare som jag. Jag gillar vad jag redan. Visst kan det också vara snyggt för andra att, men skulle då behöva anpassas Innan jag tänker på det, måste jag koncentrera mig på den verkliga verksamheten. handel. Om handel: Jag bestämde mig för att bara arbeta med. Jag hör dig kompis, hur som helst det var verkligen fenomenalt, och det ser inte ut som nybörjare som kodar för mig haha. Du satsar, vi alla bör fokusera på den verkliga affärshandeln. Med en bra handelsplan framför oss borde vi vara bra. Vet någon om några bra handelsjournalsmallar eller affärsplanmallar som du har använt tidigare eller använder för närvarande för att mata in dina affärer och hålla reda på din handel Hej vad är upp igen killar, gissa vad. Jag sökte på nätet och jag hittade faktiskt någon som har en kartmall som visar dig hur du exponentialt växer ditt konto. Här är en bild och jag kommer också att inkludera deras länk, du kanske måste anmäla dig, vilket är vad suger men informationen är mycket värdefull enligt min åsikt, Ill se om jag kan lägga upp excel-arket själv. Okej, men jag kan inte, men du kan ta dina gratis här förexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-upp) Bifogad bild (klicka för att förstora) Hej vad är upp igen killar, gissa vad. Jag sökte på nätet och jag hittade faktiskt någon som har en kartmall som visar dig hur du exponentialt växer ditt konto. Här är en bild och jag kommer också att inkludera deras länk, du kanske måste anmäla dig, vilket är vad suger men informationen är mycket värdefull enligt min åsikt, Ill se om jag kan lägga upp excel-arket själv. Okej, inget men jag kunde inte, men du kan ta dina gratis här förexsuccessfultradersfree-business-plan (forexsuccessfultradersrefpmartinh121ampwbiz-plan-opp). Låt mig veta vad du tror eller om du hittar en bättre

No comments:

Post a Comment