Monday 11 December 2017

Profiforex trader joes butiker


Hur två tyska ägarna Sister Supermarket Brands blev Hot Trendsetters i USA Oavsett deras små val och den närmaste frånvaron av varumärken som du känner igen: Trader Joe8217s och Aldi är vinnande topputmärkelser i konsumentundersökningar och visar sig vara enormt inflytelserika i stormarknaden. En ny studie från Market Force Information bad 6 600 amerikanska konsumenter att namnge sina favoritbutiker när det gäller kategorier som bekvämlighet, pris, kvalitet på kött och producera, artig personal och olika varor. Kandidaterna inkluderade alla de stora namnen i supersize dagligvarukedjor, inklusive Safeway, Giant Food, Stop Amp Shop, Publix, Whole Foods och Walmart. men den övergripande favoritaffär som namnges av konsumenter var en liten återförsäljare med en känsla av närhet och marknad och mycket få nationella varumärken: Trader Joe8217s. 8220 När man bad att bedöma sin tillfredsställelse med sin senaste matbutikserfarenhet och deras sannolikhet att hänvisa till den som köpte, fick konsumenterna Trader Joes över alla andra, 8221 säger studien. 8220Publix, Whole Foods, Wegmans och Aldi rankades också high8221 med konsumenter. Walmart å andra sidan rankas längst ner på Market Force8217s 8220customer-delight index, 8221 som kombinerar shoppers8217 övergripande tillfredsställelse med sannolikheten att de8217d rekommenderar köpare till andra. Trader Joe8217s fick topprankning i undersökningskategorierna för inbjudande atmosfär och snabb utcheckning, och det gjorde också högt för att ha en tillmötesgående personal, renlighet, exakt pris, näringsinformation, naturliga och organiska alternativ och det övergripande valet av varor. I en diskussion på Retail Wire om varför Trader Joe8217s kom fram i undersökningen kommenterade en detaljhandelsexpert: Trader Joe8217s hemlighet handlar inte bara om exakt prissättning och snabb utcheckning. Det kommer verkligen ner till de små formaten, välredigerade sortiment och värde prissättning av unika varumärkesvaror. Inte allt som skiljer sig från vad som driver TJ8217s systerbolag Aldi, när man tänker på det. Tala om Aldi, som tillsammans med Trader Joe8217s ägs av Germany8217s Albrecht-familj, namngav konsumenterna den som den mest rankade matvaran för låga priser i undersökningen. Både Aldi och Trader Joe8217s kan vara små med avseende på de fysiska storlekarna i sina butiker, men de uppenbarligen uppskattar sina kunder och de verkar visa sig som stora trendsättare i stormarknaden. Båda syster stormarknader har expanderat snabbt de senaste åren. Aldi, till exempel, öppnade nio butiker i Houston förra våran, och i ett nyligen pressmeddelande som meddelade en stor expansion till södra Kalifornien. Företaget noterade att8282 har lagt till i genomsnitt 80 nya butiker varje år. Aldi8217s affärsmodell är baserad på låga priser, vilket uppnås genom metoder som lager mindre varor, förhindrar nationella varumärken för billigare generiska etiketter och inte accepterar kreditkort. Till skillnad från andra rabatterade butiker är Aldi-platserna exceptionellt rena och välorganiserade så att shoppingupplevelsen inte går ut som andra kurs. 8220They försöker vara det lägsta priset på marknaden, säger 8221 BBampT Capital Markets analytiker Andrew P. Wolf, som beskriver Aldi till Los Angeles Times. 8220Om du tog en Trader Joe8217s och gjorde det mer för Walmart kunder, så är det som Aldi är som en dollarbutik för mat. 8221 Som en Fortune-berättelse från 2010 om Trader Joe8217s påpekade, har många Trader Joe8217s varumärken blivit stora trender i hela matvaran . Tänk: Goda val av ekologiska och naturliga produkter, en ständigt föränderlig lista av frestande 8220affordable luxury8221 varor och massor av inhemska (generiska) butiksvarumärken. Aldi verkar vara värd att kopiera också. Att transplantera ett detaljhandelsmärke som är framgångsrikt utomlands i USA är inte lätt. Tesco, Storbritanniens största livsmedelsföretag, misslyckades på ett spektakulärt sätt när det försökte starta varumärket Fresh Amp Easy i hela västra USA Aldi, som har vunnit U. K.8217s bästa Supermarket-pris. sponsrad av konsumentvaktdog Vilken grupp, två år i rad, har haft framgång i USA i den utsträckning som andra utländska livsmedelsbutiker nu planerar att följa i sina fotspår. Lidl, en tyskbaserad rabattkedja med 10 000 butiker i Europa, kommer sannolikt att expandera till USA-marknaden senast 2015, enligt Supermarket News. Matthias Queck, detaljhandelsrådgivare för London8217s Planet Retail, rapporterade att Lidls ledare har undersökt ett skifte till USA att beslutet att expandera antagligen redan har gjorts och att företaget kommer att använda en 8220copycat8221-strategi i USAs patterning dess tillväxt på vad Aldi har gjort. 8220Säljaren skulle ta en liknande väg till Aldi, lokalisera först i köpcentra i närheten av större butiker innan de utför fristående lådor och butiker som erbjuder ytterligare märken och tjänster, rapporterade 8221 Supermarket News. Queck 8220said sin amerikanska strategi skulle vara 8216Aldi-plus och se vad som händer.8221 Brad Tuttle täcker affärs - och privatekonomi för TIME. Han bor i Massachusetts med sin fru och fyra söner, och lär också journalistik vid UMass-Amherst. Trader Joe har en bror. Hes ännu bättre. Trader Joe har en bror. Hes ännu bättre. Trader Joe har en bror. Hes ännu bättre. Aldi är en del av en charmig delmängd av teutonisk handel: det brorstyrda företaget som klyver i två år. Skådespelare vet redan berättelsen om bröderna Dassler. Adolf och Rudolf, vars bittera fejde resulterade i skapandet av Adidas och Puma. (Tyskarna uttalar Adidas differentlymdashsome kan säga korrektmdash AH-dee-das. Från Adi Dassler.) Men utanför Tyskland vet få om mataffärsbranschen Karl och Theo Albrecht (som kidnappades 1971) mdasheven men Karl med en redovisad nettoförmögenhet av mer än 17 miljarder euro, är den rikaste mannen i Tyskland (Theorsquos efterkommande är en nära sekund). Bruumlder grundade sin rabattbutik imperium tillsammans. En oenighet 1960 över att sälja cigaretter skyndade på en partition och ett episkt spel med mataffär. Risk: Theo skulle byta namn på sin verksamhet Aldi Nord. och skulle kontrollera territorier norr om Rhen, plus en hälsosam bit av Europa. Karl skulle huvudet upp Aldi Suumld. och få södra Tyskland, mer av Europa, plus U. K. och Irland. Men båda företagen driver butiker i United StatesmdashAldi Suumld verkar som Aldi och Aldi Nord som nu allestädes närvarande Trader Joersquos. Men medan Trader Joersquos sysselsätter bara en stor kostnadsbesparande devicemdashprivate märkning mdas allt annat om det är Americanized. Platsen är swarming med optimistiska anställda kassörerna står vid kassan och påsar dina produkter till dig, du tar bara en vagn iväg och de litar på dig att sätta tillbaka den. Aldi även privata etiketter (de 1,99 ldquoMillvillerdquo Rice Squares är Chex.) Men det gör det till en mer spännande venturemdashand än billigare än Trader Joersquosmdashis att den har importerat hela tyska livsmedelsbutiken (förutom, från anställda som ropar på dig om du gör något fel). Om yoursquove någonsin besökt Tyskland konstaterade yoursquove att ett 4-uns glas juice på en restaurang kan köra dig 10, medan matvaror med mycket högre kvalitet än deras amerikanska counterpartsmdashvilja är märkbart billigare. Det här beror delvis på kostnadsskärande shoppingpraxis, vars ankomst tillkännager att jag hälsar med en robust ldquoWunderbarrdquo. Du kan alltid berätta för en amerikansk i Tyskland på det sätt som de otroligt ger dig att ingen kommer att hänga sina matvaror för themmdash theyrsquore förväntas göra det (och schnell) medan den sittande kassören ringer upp dem. Shoppare har också möjlighet att snabbt sticka varor tillbaka i vagnen och schlepping dem över till en speciell låg, bred hylla thatrsquos ett officiellt bagging område. Vad gäller vagnen: Det kräver en insättning, och kunderna måste returnera dem till deras rättmätiga ställningstagande utan hjälp av en arbetsgivare, om de vill ha pengarna tillbaka. Det här är standardpraxis vid även exklusiva tyska Supermaumlrkte. så high-end livsmedel är billigare i förhållande till andra varor än de är här. Det är därför jag hoppas på Aldirsquos rousing framgång i Amiland. så att fler av våra butiker och vår kultur i allmänhet kommer att införliva sådan teutonisk effektivitet. Först kostnadsbesparingarna av att bagga våra egna matvaror, medan de allestädes närvarande cykelbanorna var obefläckade, punktliga kollektivtrafik och slutligen krävde semester och föräldraledighet. Det skulle vara ausgezeichnet indeed, meine Lieben. Trader Joes ex-president öppnar butik med åldrande mat och billiga måltider Noemi Sosa-butiker på Daily Table, en ideell stormarknad i Dorchester, Mass. Daily Table öppnade sina dörrar torsdag med hyllor fulla av överskott och åldrande mat. Den ideella livsmedelsaffären ligger i det låga till mitten av bostadsområdet Boston i Dorchester. Den säljer konserverade grönsaker två för 1 och ett dussin ägg för 99 cent. Potatis är 49 cent en pund. Bananer är 29 cent en pund. Det är bra. Dess billiga Allt bra, säger Noemi Sosa, en shopper som undrar över de priser som Boston är fenomenalt låga. Dagbordsstiftaren Doug Rauch hälsar Latoya Rush efter att hon går in i affären. Jesse CostaWBUR hide caption Dagbordsstiftaren Doug Rauch hälsar Latoya Rush efter att hon går in i affären. Anledningen till att dessa priser är så låga De flesta av aktien doneras av grossister och livsmedelsbutiker. Det sålde inte eller överskottet. Livsmedelsbutiker som Trader Joes arent donerar någon mat till Daily Table ännu, men planen är att få mat från dem så småningom också. Det var Doug Rauch, den tidigare presidenten för Trader Joes, som kom fram till detta koncept. Han blev frustrerad av mängden näringsrik mat som gick in i dumpsters, bara för att det var nära sitt försäljningsdatum. Samtidigt äter inte miljontals människor mycket bra. Men Rauch måste kämpa kritikerna, som sa att han bara dumpade mat som avvisades av rika människor på de fattiga. Rauch meddelade först att han skulle öppna butiken i september 2013. Det är länge som kommer, säger han. Kollar ut med kassören, kund Manuel Goncalves medger att han undersökte utgångsdatum innan han sätter mat i sin korg. Jag tittade runt, jag såg datumet. Jag såg att maten var beredd i ryggen, säger han. Och jag kände mig bekväm att komma tillbaka och köpa så mycket jag kan. Hans matvaror kommer till 30.46. Det är det Wow säger han. Artikel fortsätter efter sponsring63455 N Hwy 97 Bend. ELLER 97701 (541) 312-4198 Det här är vår huvudbutik, eftersom vi äter så organiskt och lokalt som möjligt, och vi lagar mat mycket. Trader Joe39s är mycket mer rimligt prissatt än Whole Foods eftersom de märker mat under egen etikett, men det är alla kvalitetsmaterial. Jag råkar veta att deras ansiktsrengöring är från en avancerad dermatologiklinik i SoCal. Det är ett fantastiskt värde De har vissa saker säsongsmässigt och inte alltid på lager, men det är hur jag gillar att shoppa. Jag vill bara ha saker som är säsong och inte importeras från miljon miles bort. Det säger jag inte köper fläsk, lamm eller nötkött hos Trader Joe39s eftersom det inte är lokalt och det organiska nötköttet är inte betet (eller det från Nya Zeeland som använder galen energi för att komma hit). De saker som Trader Joe39s gör bra är det imitationer som Joe Joe39s (naturliga oreos), yoghurt, bageriprodukter, lokala bröd, uppfinningsrika produkter som deras kryddor och marinader, deras fritt utbud av ekologiska ägg (billigare än någon annanstans), nötter och spårblandning, vilt fångad, hållbar skipjack tonfisk, lokala produkter handlar om sina lådor med persikor och nektariner (säsongens naturligtvis) och deras ostar, vilket är ett bra pris och sortiment. De har också en underbar kundservicepolicy och du kan ta tillbaka allt som du inte vill, för en fullständig återbetalning. Jag har skrivit ett antal gånger om sina olika produkter på företagets kontor och de älskar kundernas feedback, plus de skickar dig ett presentkort. Jag gör en del av min shopping här och resten på andra ställen i stan, beroende på vad jag får och hur mycket tid jag måste putz runt i mataffären på en söndagsmiddag (tips: inte mycket tid alls). Jag har funnit att Trader Joe39s har de bästa priserna och valet för frysta livsmedel, så jag brukar lägga upp när jag åker dit. Jag har funnit att det ofta inte är mycket av en skillnad i det totala priset mellan att handla en vecka på shopping hos Trader Joe39s vs Whole Foods, men av någon anledning känns det som om jag får en bättre affär hos Trader Joe39s. Jag tror att de har ett bra sätt att få sina priser att lura dig lite. När något är 3,99 kan du till exempel känna att det är närmare 3 än 4. Och att lägga till de små 34extras34 till din vagn verkar bara hända mer på Trader Joe39s än andra platser. Ett förslag som jag kan göra är att prova sina kokosnötchokladdäckade mandlar - men akta dig: du kan bara äta hälften av behållaren i ett sittande. De är bara så bra. Massor av parkering, ren butik, trevlig personal, måste älska Trader Joe39s Vi slutar alltid på väg till Sunriver :) Jag är verkligen ärlig, jag har aldrig förstått den magiska Trader Joe39s och jag har försökt att räkna ut det i nästan 20 år. Människor raser om Trader Joe39s, jag hör mestadels bra saker från alla jag vet som handlar där. Vissa kan till och med göra alla sina inköp där. Jag kan inte göra all min shopping där. Jag går dit för kaffe, pizza degen, granola barer och torkade mango. Jag vet, eklektiskt urval av objekt, men alla dessa är bra och till ett bra pris. Priserna är bra här, jag kan inte bestrida det. De har ett ganska fantastiskt kryddorval, olivolja, vinegars, senaps, sylt, etc. och jag har försökt några genom åren. Personalen är alltid hjälpsam och tillgänglig. De har ett mycket begränsat lagerutrymme, så de får frekventa (färska) leveranser och personal stannar alltid på hyllorna. Utmärkt anställda och kundtjänst Orsaken till 4 stjärnor beror på kunderna. Jag har aldrig varit där när det fanns små barn som sprang runt med minikorgsvagnar, blockerar öarna, massiva humörstridar och clueless föräldrar som uppenbarligen tycker att det är söt. Föräldrar, få en aning, det är inte andra människors ansvar att titta på dina barn. 34Traitor Joe39s34. det är roligt Lex E. Tala om Traitor Joe39s. det skulle vara bra om TJ39s kunder skulle alla fråga TJ39s Bend varför de säljer en gallon organisk helmjölk för 1,00 mer än Safeway39s butiksnamn och Whole Foods store varumärke. TJ39s pris var 5,99. TJ39s pris i mars var: 6.49. Safeway amp WF pris: 5,49 PRISGÅENDE. Helt klart frågade jag lokalaffären i Bend och de hade ingen kommentar. Jag blev uppmanad att ringa Corporate. Jag ringde Corporate och lämnade ett meddelande. Jag ringde aldrig tillbaka. Jag började maila dem. Efter att ha skickat flera e-postmeddelanden fick jag ENDAST ett svar: 34 Vi uppskattar att du tar upp dina bekymmer till vår uppmärksamhet. Vi ökar bara våra priser när våra kostnader ökar. Vi utvärderar våra kostnadsökningar på produkt för produkt. Tyvärr, med allt som händer i världen ökar kostnaderna för ett antal produkter. Det finns många faktorer att spela, inklusive arbetskraftskostnader för tillverkare, men kostnaden för råvaror. Särskilt med den ökade efterfrågan på majs och vete, som är två av de vanligaste ingredienserna som används i världen. Prisökningarna är inte bara baserade på kostnaderna för gas och det har varit en brist på organisk mjölk som generellt orsakar denna ökning. Vi höjer inte våra priser om inte våra kostnader ökar, period. Vi är dedikerade till att vara så effektiva som möjligt och förhandla starkt på våra kunders vägnar, eftersom vi inte gillar att höja priserna. Vi är också dedikerade till att vi har bra priser över hela linjen, särskilt i jämförelse med alla andra återförsäljare. Vi höjer aldrig priserna för att dra nytta av populära föremål. aldrig. Vi kan också försäkra dig om att när våra kostnader går ner ökar vi dessa besparingar till våra kunder.34 SÅ JAG SVARAR: 34Din svar på priset på mjölk är ingen mening eftersom mjölk vid TJs är 1,00 mer än Whole Foods och Safeway. Dessutom har USDA sagt att mjölkpriserna för konsumenten ska vara nere under 2015. Jag anser att du inte undersökte mjölkpriserna i Bend och att ditt svar - som det nämner saker som jag inte gjorde - var ett formulärbrevsvar. Jag är mycket besviken - jag förväntade mig mer av dig. Jag tycker att det finns en del PRISGÅENDE pågår och att kundservicen om detsamma har varit väldigt dålig.34 HUR DET HÄR HAR INGEN ANSVAR Det här är min gå till nästan alla mina livsmedelsbutiker. Jag har fyra killar hemma att mata och den här butiken ger mig det bästa stället för mina pengar, hela tiden får man färska, ekologiska, lokala, utmärkta och rimliga priser. De har ett stort utbud av glutenfria, mjölkfria, mutterfria etc. för att välja mellan - boende i alla mina hushålls dietbehov. Och folket här är grödans grädde. Vänlig. Rolig. Hjälpsam. Snäll. Trader Joes har inte bara sparat min livsmedelsbudget, men jag älskar butikens och dess folkets atmosfär. Vanligtvis går TJs i Princeton NJ men besöker Oregon och måste få min kaffe I det här landet av kaffe var jag fortfarande tvungen att få min TJs decaf och grädda den fräsch i affären. Såg några intressanta olivoljor och nötter vi har inte hemma. Juts stor konsekvent kvalitet över hela linjen och älskar sin policy att acceptera avkastning av NAY-föremål som du inte gillar, även om halvvägs, för en fullständig återbetalning. Åh och personalen är alltid vänlig och utåtriktad, och kommer även att undersöka ett objekt för dig om de inte vet alla detaljer. 5 stjärnor Från och med nu ringer I39m den här platsen 34Traitor Joe39s34 - varför Eftersom de har blivit förrädare på sina kunder. Jag har shoppat på TJ39s på och av i åratal. men jag märker gradvis ett skifte i sina produkter mot varor med mer konserveringsmedel, tillsatser, GMO39s och gluten i sina produkter. Brukade vara jag kunde bara gå in, få en sallad och en smörgås och veta att jag inte fick oroa mig för en massa bullsht ingredienser och kemikalier i min mat när jag inte köpte ekologisk mat. Detta är inte fallet längre. Om du handlar här måste du läsa ingredienslistan över allt du köper. Särskilt grepp och gå saker. Kan också shoppa på Safeway. Jag hittar också mindre och mindre organiska alternativ. Inte att deras 34organic34-etikett är något mer än ett skämt ändå. När du privata etiketter är det organiskt namnet är helt meningslöst. Det är inte FDA godkänt. Och den gård som den kommer ifrån och praxis på den gården är helt försvagad. Tyvärr, men det är för mycket förtroende att placera i ditt företag. Vad sägs om lite genomskinlighet Även som en sista anteckning finner jag produktens kvalitet beklagligt. Deras slutna sallader varar absolut inte mer än en eller två dagar i kylskåpet. och hälften av tiden jag kommer hem och min sallad är redan fuktig och grov. Jag hade citroner och grapefruktmögel i mitt kylskåp bara ett par dagar efter köpet. Hur länge var det sitter i TJ39s Mina dagar att shoppa här är DONE. Jag trodde inte att jag skulle hitta en sådan spridning bland Trader Joe39s och hur de är, men det spelar ingen roll vart du än går. Vi stannade här på vår väg tillbaka till Kalifornien, eftersom jag har en tendens att bli lite noga om den sylt packade platsen i Alameda. Jag älskade rymden i dessa TJ39s och kanske är det som att äta ute när du svälter, det är fantastiskt. Jag bryr mig inte om Trader Joe39s i Bay-området och det här verkade som om det hade mer och mer utrymme att flytta runt. Det var rent och välfyllt när vi gick in på en söndag eftermiddag. Det är nu ett vanligt stopp för min man när han kör tillbaka också. Trader Joes Aww, din webbläsare har JavaScript avstängd Visste du att JavaScript gör följande Gör webbsidor riktigt coola. Komplimangerar dig när du har haft en dålig dag. Kan enkelthantera rädda världen från alla sina oroar. Men du vet aldrig det nu. Vid denna tidpunkt reconsiderar du förmodligen ditt beslut att ha JavaScript inaktiverat. Detta är naturligt. Gå till inställningsmenyn på din telefon i samband med din webbläsare och aktivera JavaScript igen. Tja, ha så mycket kul tillsammans när du gör det. Hej, din plats kan vara gammal. Välj språk Trader Joe39s Skriv en tips Trader Joe39s Heads up Var med maskinöversättning för att tolka denna recension. Vänligen ursäkta oss om resultatet är mindre än perfekt. Fågelspel Ser ut att översättningsmaskinerna är offline just nu. Arbetade hårt för att återuppliva dem. Vänligen försök igen senare. Exempel: Det finns några gånger i livet när en måltid är så skickligt och planerad att den inte är genial. I går kväll hade jag en av dessa måltider - Mahi Mahi. Skålen var utmärkt förberedd. Grillad, saftig och fräsch utan en hint av fiskighet. En glasyr av mandarin sås gav en ledtråd av tårta sötma. Fisken placerades på en höjd av söt plantainris. Kombinationen av fisken och riset ensam var att dö för. Men som bara kockar kan uppnå, gav ytterligare garneringar ännu djupare, vackra smaker. Pickled lök som fyllde fisken för en jämnare smakupplevelse, medan gröna bönor dolda under fisken tillsatte friskhet och slutförde varje bit Endast tillgänglig i Yelp-appen Få de tummen redo att lämna en recension med Yelp Mobile App

No comments:

Post a Comment