Friday 17 November 2017

Nial fylligare pris action forex trading kurs review


Granskning av Nial Fuller8217s Forex Trading Course Min recension av Nial Fuller8217s Forex Trading Course: Jag heter Larry, I8217ve har handlat valutamarknaden i ca 4 år nu. I8217ve hade varierande grad av framgång, i grund och botten var jag överkomplicerad handel och ständigt letade efter den ena magiska kombinationen av indikatorer samt läsa och analysera de senaste finansiella nyheterna, eftersom det var vad som verkade logiskt skulle leda till framgång på marknaderna. Vad jag inte förstod förrän jag upptäckte Nial Fuller och gick igenom sin Forex Trading Course är att handel kan vara väldigt enkel och behöver inte vara en övning i frustration och ständiga förluster. Nial beskriver i sin Trading Course hur man analyserar marknaden baserat uteslutande på prisåtgärder. Sedan jag har fått och tillämpat Nial8217s kurs har jag kunnat återköpa alla mina förluster från de senaste 3,5 åren och jag är nu i vinst. Nial8217s Forex Trading Course kommer att få dig på rätt väg att bli en konsekvent lönsam näringsidkare och efter att ha tillämpat lärdomarna i sin kurs till din egen handel verkar det som om du bara blivit uppenbarad av en dimmig förvirring och frustration med handel och du kommer uppnå en klarhet om vad du bör göra på marknaderna, vilket kan innebära att du sitter på händerna och väntar på nästa prisåtgärdsinstallation. Du kommer att märka en skillnad i Nial8217s kurs och hur han lär ut jämfört med andra kurser du kanske har köpt. I8217ve personligen känd Nial i ca 3 år nu och han är en no-nonsense, rakt till pojken kille som har en passion för att handla marknaderna och hjälpa andra människor att bli konsekventa näringsidkare. När du kolla in några av Nial8217s fria handelsvideor på Learntotradethemarket samt hans Forex Trading Course så kommer du att se vad I8217m talar om är sant och du kommer att få ett nytt perspektiv på handeln på marknaderna. Med vänliga hälsningar, Larry 8211 Seattle WA, USA 1 kommentar: Tack för denna underbara Forex Trading kurs. Jag skulle verkligen försöka lära mig mer om det här och branschen. Läs merToTradeTheMarket (Nial Fuller) Recension Besök webbplats Jag har handlat Forex-marknaderna i drygt tio år. De första tre åren kan präglas av försök, fel och förlora pengar. Med tiden blev jag utsatt för och lärde mig några strategier som jag blev förtrogen med eftersom de var konsekvent lönsamma. Och nu har jag även några få egna studenter. När en av mina studenter rekommenderade att jag tittar på Nial Fuller039s program och strategier var jag först tveksam. Men min vän sa, det gör det ännu enklare än dig. Jag måste se för mig själv. Och I039m glad jag gjorde. Nial Fuller039s quotLearn Att handla Marketquot-programmet är geni på grund av it039s tydliga förklaring av både marknadsmekanik och handelsstrategier i en logisk sekventiell ordning samt för it039s enkla och lätta att tillämpa men konsekvent framgångsrika handelsstrategier. Nial039s strategier gör det möjligt för en näringsidkare att titta på diagrammen och se vad marknaden gör i sammanhanget utan motstridiga signaler. Detta eliminerar en förlamning och kontodödande förlamning genom överanalys. Om du är ny till handel, eller till och med en erfaren handlare som är ny på FOREX, genom att arbeta genom Nial039s klass, kommer du att raka år av din inlärningskurva. Du kommer också att ha livstid tillgång till en värdefull resurs, och du kommer att bli en lönsam näringsidkare på en bråkdel av den tid det annars skulle ta. Om du är en mellanhand eller avancerad näringsidkare, kommer den här klassen att visa dig en enkel, strömlinjeformad metod där du kan titta igenom ett antal valutapar och inom några minuter känna igen de höga sannolikheten innan de utvecklas. Jag kan bekvämt rekommendera Nial Fuller039s quotLearn att handla Marketquot till handlare på alla nivåer utan kvalifikationer och utan reservationer. Gideon Orbach. Kiropraktor Valuta Trader. Pittsburgh, PA. Thread: Någon här köp Nial Fuller trading kurs Ursprungligen postat av MeiHua Jag gjorde Nial fuller trading kurs själv. Personligen använder jag inte en enda sak därifrån i mitt handelssystem nu alls. IMHO det var inte värt det. Om du vill ha grunderna är de gratis där ute. Om du är en komplett noob kan du göra värre. Det lär dig ren PA-baserad handel som jag verkligen gillar och tycker är definitivt en bra start för nybörjare. Hans system ger en kant över marknaden för nybörjare vilket är viktigt men det var inte riktigt vad jag letade efter mina behov. Det finns många andra resurser ute där gratis som kan lära dig mycket, inklusive några framträdande trådar här på babypipor. Jag skulle föreslå att checka ut dem först här är en kort lista: alternativa tekniskt mallar (alla), IKT-trådar vad alla eftertraktade handlare vill veta, eremarkets trådmentorskap i babypips chattrummet. Bottom line: slösa inte dina pengar på den betalda kursen, använd bara de fria resurserna. Gick med på. Niall är också religiös på att vara anti EAsystem. Han skulle positionera detta som diskretionärt men det ignorerar det faktum att hans metoder bara handlar historiska data (per definition) och därmed kan kodas. Hur som helst, nials webbplats är fantastiskt och innehållet väl värt att studera. Anmälningsdatum dec 2011 Plats Indien Inlägg 11 Jag hade precis en gratis video kurs av Nial Fuller. Det var bra. Men det finns många resurser tillgängliga på internet för att lära sig forex. Jag betalade aldrig så mycket pengar för att lära mig. Bättre jag börjar handla med dessa förstärkare dubbla det. Anmälningsdatum Dec 2010 Inlägg 85 Jag har personligen tagit Nials kurs och är medlem i hans handelssamhälle. För mig var kursen precis vad jag letade efter och gav mig en uppsättning handelsstrategier och idéer som inte var röriga eller komplicerade. Jag har vänner som betalat 5000 för fancy kurser, och jag har skickat dem till Nials webbplats eftersom han endast tar ut 300 eller något. Jag tycker det är vad de flesta tycker om honom, han tar ut en liten avgift och du får massor av information och löpande tjänster. Jag letade verkligen bara efter en bra kurs kurs och mentor när jag anmälde mig men jag hittade mycket mer än det efter att ha gått med. Särskilt av värde till någon som jag är medlemmarnas dagliga diagramkommentar, det är i grunden en daglig guide till de stora Forexparen som innehåller Nials syn på prisåtgärder och nivåer på marknaderna och hur man handlar eventuella kvalitetsuppställningar av PA som kan ha inträffat dag. Med den här funktionen kan du tillämpa och lära dig kursteorin i realtidsmarknadsförhållanden. Jag tror att det här avsnittet av hans medlemmar är ovärderligt, det har verkligen hjälpt mig. Han säljer inte bara en kurs. Han har många tjänster som alla rullas in i ett av hans medlemmar, inklusive en kontaktsida där du kan prata med honom och fråga honom om hjälp, och för mig är detta allt bra värde. Jag kontaktar honom några veckor för lite hjälp och han mailar mig alltid tillbaka snabbt. Jag håller inte med den ovanstående affischen som sa att quothis metoder bara handlar historiska data. Citat, någon som har varit på Nials-webbplatsen ett tag vet att han inte är en supporter av backtestning och faktiskt bara tror på framåtprovning, han ringer också handelstillfällen från tid till annan i medlemsområdet och även på den fria sidan bara den senaste veckan lade han upp en video av en AUDUSD-handel som han var i innan den spelade ut, så jag ser inte hur det kan tas som en quottrading historisk dataquot Heres länken till videon om någon är intresserad: Pin Bar Trading Strategy 8211 AUDUSD Signal Daily Chart Forex Trading Sanning Jag gick vilse i alla mängder information över hela internet om prisåtgärder, jag behövde en central plats för att hitta strukturerad utbildning och andra dedikerade handlare som följer samma handelsideer. Jag vet att det finns andra kurser och webbplatser, men jag valde Nials webbplats eftersom jag kände att han gör saker annorlunda och jag njöt verkligen av hans videoklipp och lektioner. Och låt oss möta det, för en person som vill gå med i en kurs eller träning, 300 är en promenad i parken. Tyvärr vet jag att vissa människor inte har 300 några udda dollar att spendera, men de kan fortfarande lära sig något från Nials lektioner och material som han har på sin blogg. Hur som helst, jag ville bara dela vyn här, eftersom han har hjälpt mig i min egen handel, så jag anser att det är min plikt att stödja honom vid behov. Jag tror att Nial har blivit offer för ganska många halva sanningar om vem han är och vad han lär, det är synd. Som jag sa i början av mitt inlägg, innan jag gick med på sin sida gick jag förlorad och sedan jag var medlem och studerade hans metoder och idéer är jag på rätt spår och har lärt mig ett ton om att handla själv. Jag uppskattar alla hans ansträngningar och jag är säker på att många andra gör det också. FX-Men Hedersmedlem Anslutningsdatum Jul 2007 Plats Perth, Västra Australien Inlägg 1.220 Alternativa tekniska mallar lär dig om vikten av nivåer och dela några utmaningar med dig. Det finns andra trådar som de 3 ankor som hjälper till att paketera en strategi tillsammans med prisåtgärder. Dessa fria resurser kan dock vara lite skrämmande. Fördelen med en kurs som Nialls är sammanfattningen av en stor mängd material som är relaterat till FX, förstärkning av vikten av nivåer och användningen av speciella triggers såsom inuti barer och stift. Som nämnts i föregående inlägg är det pågående stöd och mentorskap till hjälp. Eftersom du är relativt ny i den här verksamheten anser jag att det är bra att spendera pengar, eftersom det kommer att spara dig tid med att piecing din egen första strategi tillsammans och ge dig en grupp som gör samma sak så att du kan kontrollera att du inte kommer att vilseleda Anmälningsdatum Aug 2011 Inlägg 38 Jag har inte köpt sin kurs men har sett många videoklipp av hans. Jag är ingen expert överlägset men hans stoppförluster ställs för långt bort för mig. Anmälningsdatum Sep 2011 Inlägg 181 Jag har inte köpt sin kurs men har tittat på många videor av hans. Jag är ingen expert överlägset men hans stoppförluster ställs för långt bort för mig. Hur långt bort är din stoppavbrott inte så mycket, så länge du handlar tillräckligt mycket för att inte slå ditt konto efter några förluster och ditt beräknade R: R-förhållande är 1: 1 eller högre. Ive tittade på några av hans videoklipp och han förespråkar definitivt detta genom alla. Redigera: Åh och jag glömde att nämna att jag inte är någon expert alls, och vad som fungerar för vissa vanor inte för andra. Senast ändrad av teb5108 01-28-2012 kl 08:30. Anmälningsdatum Jul 2012 Inlägg 1 Ive gjort många kurser redan och fick någon nytta av de flesta av dem. Jag gjorde Peter Bains Forexmentor i 9 månader, Market Traders Institute, Forex gjorde det enkelt, flera handelsprogram på trading futures och råvaror, Scientific Forex, Elliott Wave International och Nial Fuller kurs kurs. Den som äntligen faktiskt gjorde det möjligt för mig att öka mitt konto är Yin Yang Forex Course och Platinum Trading Group. Senast redigerad av Angel Steve 08-02-2012 kl 04:37. Läs mer om handel Marknadsöversikt Kursens betyg: 6.25 av 10 Denna kurs ligger för närvarande 4 baserat på alla kurser vi8217ve har granskat. Lär dig att handla marknaden drivs av Nial Fuller, och den betalda kursen består av fyra delar. Den första delen handlar om grunderna i Forex trading. I denna del förklarar Nial nästan alla nödvändiga aspekter som handlar om handel. Det här avsnittet är bra för absoluta nybörjare, men det är också värt att nämna att mycket av denna information liknar hans gratis nybörjarkurs. De följande tre delarna är huvudsakligen inriktade på handelsstrategier som bygger på gemensamma prismönster. Det fanns inte mycket djupgående information, men fortfarande användbar för nybörjare. I de senare delarna av kursen diskuterar Nial i detalj detaljhandelsmetoder, handelsplaner och återställningsuppställningar med hjälp av diagram, illustrationer och diagram. De betalade medlemmarna får tillgång till ett forum för handelstillfällen, tillsammans med Nials dagliga marknadskommentar. Nial Fuller, inlägg en gång om dagen i den dagliga kommentarsektionen i forumet, dela sin grundläggande och tekniska analys om olika tillgångar och några handelsideer. Vi måste notera några av dessa är från tränaren Larry K, så det är svårt att berätta vilken information som kommer från honom och vilken är från Nial. När det gäller resten av forumet och lektionerna är Nial inte särskilt aktiv, men han kommer att dela en livehandel en gång i månaden eller så. Han lägger sällan in nya uppgifter eller kommentarer till medlemmarna. Hur nyligen är lektionerna Nials Forex kurs är ungefär 2-3 år, men de dagliga kommentar sektionerna uppdateras regelbundet. PDF-kurslektionerna (huvudlektionerna) är daterade från 2012. Vi känner att det finns vissa inkonsekvenser från vad han annonserar på sin kursförsäljningssidans hemsida, till vad som verkligen är i kursen. De är: Daily Trade Setups Nyhetsbrevet annonserar kommentarer på minst 5 marknader, men det har nyligen varit mindre, ibland bara 3. Veckovis Trade Setups Nyhetsbrev han annonserar kommentarer på minst 7 instrument, men ofta är det mindre än 5. Under hans Trading Tutorials, Videos 038 Artiklar avsnitt på hans hemsida för kurssidan, säger han, Du kan förvänta dig regelbundna tillägg till det här medlemmens utbildningsbibliotek, samt periodiska uppdateringar av kursmaterial. Kvalitet 038 Värdet av det betalda innehållet Den betalade forex-kursen och Övriga delar av forumet har högre värde jämfört med det fria utbildningsinnehållet som finns på webbplatsen. Artiklarna förklarar varje ämne med hjälp av solida grafiska illustrationer och diagram. Vi kunde inte hitta några frågesporter för att prova medlemskunskap på webbplatsen. En mer detaljerad beskrivning av kursmaterialet Följande är en kort sammanfattning av olika lektioner som ingår i kursen. Del 1 Introduktion till prisåtgärder Den första delen handlar om introduktionen av valutahandel, grundläggande begrepp, makroekonomiska utgåvor och prisåtgärdsstrategier. Här är huvudämnena som omfattas av del 1: Introduktion till Forex: Förklarar vad valutamarknaden är och hur exakt valutahandel fungerar. Historia av Forex: Består av en utarbetad historia av forex i två delar. Vem handlar Forex Förklarar deltagarna i valutamarknaden. Fördelar med Forex Trading: belyser de många fördelarna med valutahandel. Ämnet täcker också vissa missuppfattningar som gäller valutamarknaden. Handelsseminarier: Omfattar tidpunkten för valutamarknaden, bryter ner sessioner och enkla illustrationer av marknadstimmar med hjälp av ett diagram. De stora valutapararna: En introduktion till stora valutapar, deras symboler och skillnaden mellan majors och kors. Typer av handel: Förklarar de två typerna av affärer på ett språk som är lätt att förstå. Marginal 038 Hävstång: Introduktion till marginal 038 hävstångseffekt och tips om hur man väljer en lämplig hävstångseffekt. Spreads 038 Pips: Introducerar sprickor och pips med hjälp av ett diagram och exempel. Typ av kontrakt: Förklarar typen av parti eller kontrakt tillsammans med pip värdet av varje kontrakt. Typer av Traders: Förklarar stilen av handel i detalj tillsammans med för och nackdelar med varje stil. Ordertyper 038 Villkor: Förklarar typer av order och olika tekniska termer som används i detta avseende. Det är ett fördjupat ämne som förklarar olika ordertyper med hjälp av diagram och exempel. Riskkontroll: Förklarar betydelsen av stoppförlust, beräkning av risk per handel och tips om hur man ställer stoppavbrottet. Vad rör Forexpriset: Påpekar olika grundläggande faktorer som är ansvariga för att flytta priset på en tillgång. Detta är ett detaljerat kapitel som förklarar var och en av faktorerna med hjälp av exempel. Tjäna eller betala ränta: Förklarar olika begrepp som rör ränteintäkter och avgifter, till exempel överrullning och bära kostnader. Viktiga ekonomiska utgåvor: Förklarar olika ekonomiska utgåvor som handelsbalans, BNP, konsumentprisindex, producentprisindex, löneanställning, varaktiga order, detaljhandel och bostadsstart. Money Management: Det här är kanske det viktigaste kapitlet som förklarar betydelsen av ett korrekt riskräntor. Det illustrerar också strategierna för hantering av pengar med hjälp av diagram, diagram och tabeller. Teknisk analys: Det här avsnittet handlar om teknisk analys, diagram, prisåtgärder, stöd 038 motstånd, svängnivåer och ljusstake mönstret. Del 2 8211 Advanced Price Action Trading Strategies Den här delen omfattar några avancerade prisstrategier. En kort beskrivning av ämnena ges nedan: Trendanalys 038 Lagar: Emnet täcker vikten av trenden, metoder för att identifiera trenden och hur den faktiska marknaden fungerar. Mean Reversion: Förklarar begreppet vridpunkt med hjälp av exempel och diagram. Flytta genomsnitt: Visar identifieringen av trender och nyckelområden genom glidande medelvärden. Nial förklarade användningen av 150 och 365 EMA samt 8 och 21 EMA i detalj med hjälp av diagram och exempel. Candlestick Pattern: Förklarar den praktiska användningen av ljusstake mönster i daglig handel. Nial lärde sig användningen av stiftstänger och andra bakljus med hjälp av fina exempel och grafiska illustrationer. Det täcker också betydelsen av omkastningsljus runt nyckelnivåer, inuti barhandeluppsättningar, flakiga inställningar och placering av stopp i verklig handel. Trendlines: Det handlar om trendlinjer, deras betydelse och praktiska användningsområden i daglig handel. Penninghantering: Kapitlet förklarar användningen av korrekt riskreaktionsförhållande och positionering i stor detalj med hjälp av exempel och illustrationer. Det har också några mycket bra tips om penninghantering. Marknadspsykologi: Den består av cirka 14 riktlinjer för hur man förstår marknadens psykologi och hur man kontrollerar känslor. Några bra tips för intradaghandel ges också i slutet av kapitlet. Del 3 Pris Handlingsplan för handel I del 3 beskrivs olika ljusstake mönster med hjälp av grafiska illustrationer och diagram. Nedan följer en kort beskrivning av olika ämnen som omfattas av denna del: Några större ljusstake-mönster: Ämnet består av grafiska illustrationer som rör stiftstänger, inuti staplar, flakiga handelsuppställningar och kombinationsstänger. Inmatning av inställningarna: I det här avsnittet förklarade Nial hur man skulle komma in på marknaden efter framväxten av ett visst nyckelomvandlingsmönster, han delade några anständiga riktlinjer för att handla stiftstångens omkastningar, inuti stavar, långstångsstänger, fakeys combo och fakey-pin bar combo etc. Det fanns ingen teori eller diskussion av orderflöde, istället fanns det fler diagram och grafiska illustrationer. Konfluensnivåer: Diskussion av sammanflödesnivåerna i förhållande till trenden. Del 4 Pin Bar Trading Strategies Här är en kort förklaring av vad Del 4 består av: Fyra timmars tidsram: I det här avsnittet förklarar Nial hur man handlar stiftstänger inom en fyra timmars tidsram. Han visar exempel på hur man handlar fyra timmars pinstänger. Trend är din vän: Förklarar varför det är så viktigt att identifiera rätt trend och handla i enlighet därmed. Nial Fullers Blog (Betalt innehåll) Bloggen består av pedagogiska artiklar, fallstudier och riktlinjer för de betalade medlemmarna. Nial verkar inte vara mycket aktiv i bloggen. Det senaste inlägget gjordes i april 2014. Här är några tidstämplar för att ge dig en uppfattning om hans deltagande i bloggen: Nyaste till äldsta inläggen 04-02-2014 kl. 01:41: En fallstudie om nyhetspris Åtgärdssignaler 10-08-2013 kl 02:57: Bra vs Bad Pin Bars (1 år senare) 12-22-2012 kl 04:40: 3 Strategier för Intra-Day Daily Charts (1 år senare) 07-30-2012 klockan 08:12: Det bästa sättet att handla 4 timmars kartor 05-23-2012 kl 01:50: Riskbelöning är den heliga graden av Forex Trading 01-09-2012 kl 07:37: En guide till Nial Fullers Medlemmar Läror Just nu finns det cirka 30 inlägg i bloggen. Vad vi funnit intressant är hur Nial nämner varför han hatar intra-day trading, men har ett blogginlägg om hur man handlar inom dagen. Vi undrar varför det finns en motsägelse här. Det fanns också en omnämning att tillhandahålla betalade medlemmar Forex lektioner ungefär varannan vecka, men i genomsnitt finns det ungefär en artikel per år. Som helhet är Nial Fuller inte särskilt aktiv i att tillhandahålla nytt material eller innehåll, men åtminstone av de artiklar han tillhandahåller, är de ganska anständiga och användbara. Live Trading Forum Live Trade Forum består huvudsakligen av moderatornas senaste handelsuppsättningar. Nial delar sina egna handelsuppsättningar en gång i månaden, och han medger att han bara handlar 2-3 gånger per månad. Vi är inte säkra på om detta gör honom mer av en investerare än en näringsidkare. Betalda medlemmar kan hitta handelsuppsättningar av stora valutapar, råvaruterminer och börsindex. Det här är det avsnitt där premiummedlemmar kan hitta dagliga kommentarer om större valutor och råvaror. Kommentaren är publicerad av Nial och hans tränare Larry K. Artiklarna i denna del av forumet består av senaste tekniska analys och handelsideer. Övergripande analys och slutsatser Baserat på ovanstående känns vi att betygsätta kursen som en 6 av 10. Vi anser att kursen kan ge dig en anständig start när du lär dig om prisåtgärder, men det tar inte dig till en avancerad nivå.

No comments:

Post a Comment